mandag 8. november 2010

Om å fotografere å bake brød.

For et par år siden bestemte jeg meg for å ta bilder av alt jeg strikket,heklet,broderte og ellers fant på å kreere....
Selvfølgelig ble det avglemt etter ei stund....
For å huske å ta bilder av sokker,votter,luer og skjerf før dem blir delt ut til barn,barnebarn,svigerbarn og øvrige familie og venner,vel....det blir liksom ikke prioritert :-)
Man har liksom annet å gjøre enn å springe rundt med det kameraet til stadighet.....
Så ble det kjøpt speilreflekskamera her i huset,kjempeflott julegave til gubbelusken og bæstemor....
.....fra gubbelusken og bæstemor....
...så begynte man å blogge,og dermed fyker man rundt å tar bilder av NOE av det man lager i alle fall. Disse bildene er av LITT julegaver som har blitt laget i løpet av året,mer kommer en annen dag :-)

Nå tar man jaggu bilder av brødbaksten også,og blogger mens brødene steker.
Det lukter i alle fall godt av nybakte brød,og nå skal kveldsmaten inntas ;-)
Ha en fin mandagskveld :-)
Klæm fra bæstemor :-)

2 kommentarer:

  1. Heisan du. For en produksjon! Så masse flott og de brødene så jo knallgode ut de også. Så morsomt at du likte pulsvarmerne mine og fikk til oppskrifta. Følte liksom at det ble litt knotete forklart. Ha en fin helg videre.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  2. Hei igjen ! Kan kjenne brødlukta heilt hit til Sunnmøre :)) Deilig !

    Festlige og fargerike kluter, blir liksom så glad når eg ser slik fargeprakt !!

    Tusen takk for hyggelig besøk og velkommen igjen:)
    Eg likte så godt bloggen din og vil gjerne legge meg til som følger :)

    Ønsker deg en riktig fin kveld vidare og snart ei god helg:

    SvarSlett