mandag 31. januar 2011

Morsdagsgave,bursdagsgave,julegave........

Jeg er veldig glad i å strikke og hekle...er vel egentlig avhengig av et håndarbeide. For meg er det rene rekreasjonen å drive på med sånne sysler....om bæstemor blir litt deppa eller slitn....ja da finner hun fram garn i alle regnbuens farger og strikker eller hekler noe lyst og muntert....RENE TERAPIEN :o)
I fjor fikk bæstemor en alle tiders morsdagsgave hos yndlingsdattra....et abbonement på bladet "Familien". Masse fine oppskrifter på strikke og hekleting. Sånn som dette sjalet......som skal brukes som skjerf...av meg!!!!!
Strikket i Senjagarn fra Nille....på pinner nr 5.
Strikket det ikke fullt så stort som det skulle...men så stort som jeg ville ha det selv.
4 nøster ble brukt.

Yndlingsdattra er fotomodell,å selvfølgelig falt hun pladask for dette sjalet......
Så nå har jeg begynt på et til....siden hun sånn egentlig ikke har noe igjen etter husbrannen....å fordi hun egentlig fortjener et sjal,fordi sånn egentlig er det hun som har kjøpt mønster....å fordi jeg har LYST til å strikke det til nettopp henne :o)
Ha en fin dag :-)
Klæm fra bæstemor :-)

1 kommentar:

  1. Et nydelig sjal, så eg skjønne at yndlingsdattra falt for det. Og det e klart at ho førrtjene et slikt ho å:)
    Ønske deg ei fin uke kjære deg.
    Klæm fra meg.

    SvarSlett