onsdag 5. januar 2011

Kuldeperiode og varme klær.

I kveld har bæstemor avnissifisert kåken....et akutt tilfelle av arbeidslyst måtte bare utnyttes til fulle!!!!
Her har det vært ned mot 30 minusgrader de siste dagene,så bæstemor har gått til anskaffelse av en dunjakke....
Det er sikkert 20 år siden sist jeg kjøpte "boblejakke",men denne forelsket jeg meg i med det samme jeg prøvde den....den går nedenfor "stompen",er myk og deilig og så går det ann å BEVEGE seg med den på ;o)
Nordlys dunparkas fra Stormberg.Godt anvente penger synes jeg.
Så da fant bæstemor fram strikkepinnene å laget seg lue og votter i matchende farger....tova lue og tova votter...varmt og deilig i disse ISKALDE TIDER :-)

Gubbelusken ble jaggumæ misunnelig på lua mi gitt,så jeg måtte hive meg rundt å lage en til han også...hahaha...den var ferdig tova da han kom hjem fra jobb og ble tatt i bruk tvert :o)
Ha en fin kveld :-)
Klæm fra bæstemor:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar