onsdag 8. september 2010

Oppdatering av bolig ;o)

Vi har begynt å pusse opp huset....eller kanskje vi skal kalle det oppdatering.....Gangen er nesten ferdig,bare taklistene igjen.Så nå er det farvel til alle furudører,vinduer og lister.Til og med panelen blir malt.
Ytterdøra har også fått seg en liten oppkvikker ;o)
Er kjempefornøyd med resultatet,men det har vært litt av et arbeide.Har hele 10 dører i gangen,bare ytterdøra som ikke skulle males.Kvistlakk,grunning og 3 strøk maling måtte til før vi var fornøyd.Men så ble det jo så lyst og fint at jeg enda må stå å beundre hele gangen innimellom.
Disse veggordene er helt super,og dekorativt er det også.

Så nå er det bare å mote seg opp å begynne på stua,kjøkkenet og badet.Blir så bra så ;o) Gruer meg litt til alle vinduskarmene,men gubbelusken hjelper nok til med dem tror jeg,når bare fiskesesongen er over.Og det er den 15 september :o) Men først skal vi ha en liten miniferie på godset.Drar i ettermiddag og kommer ikke hjem før på søndag.Vi skal fiske,se etter tyttebær og ha bål i fjæra når kvelden siger på. Det er meldt strålende sol i flere dager nå,så jeg gleder meg til å være ute å nyte de siste solstrålene før kulda setter inn.
Kan vel kanskje kalle det en liten egoisthelg,eller kjærestehelg,hvis man kan kalle det noe sånt når man har vært sammen i snart 30 år ;o)
Ha en fin onsdag :-)
Klæm fra bæstemor ;o)

1 kommentar:

  1. Så koselig å finne bloggen din da! Dere har fått det sååå fint hjemme.

    Nå ligger bloggen fast på leselista mi. Gleder meg til å følge den videre.

    Ha en fin dag! Hils alle sammen :-)

    SvarSlett