mandag 13. september 2010

Bursdag i huset.

I dag har gubbelusken fødselsdag.Han fortjener virkelig en stor bukett roser!
Roser fikk han også,ikke av meg,men av mammaen sin.
Jeg har bakt kaker....masse kaker....
Hele kakebakinga startet inni hodet mitt på lørdag kveld.
Da kom min kjære gubbelusk inn og presterte å si at han skulle ha kake med seg på jobb på mandag.
Etter at butikkene hadde klaska igjen dørene og tatt helg.
?????????
"Ja,gjerne sånn kake med masse frukt på toppen." Kom det ut av min kjæres munn!!!!
På en lørdags kveld,uten mulighet til å få tak i MASSE FRUKT!!!!
Akkurat da tenkte jeg tilbake på da ungene var skoleunger: Mamma vi skal visst ha utedag i mårra,må ha med pølser og kakao,lappen ligger i sekken. DISSE ORDENE KOM SOM OFTEST NÅR MAN VAR I FERD MED Å PUTTE DYNA GODT RUNDT DEM Å SI GODNATT.

Men det er utrolig hvor flink en husmor er til å trylle,når Esso har egg og fløte,og Prix åpner klokka ni på mandagsmårran,å husmora er villig til å kjøre til gubbelusken sin jobb med ferdigpynta Pavlovaterte før lunch!!!!!
Synes jeg fortjener et par av rosene jeg også,bare fordi jeg er den jeg er akkurat i dag,og fordi det er gubbelusken sin fødselsdag,og fordi jeg egentlig er forskrekkelig glad i både gubbelusk og unger.
GRATULERER MED DAGEN KJÆRE GUBBELUSK :o)
Klæm fra bæstemor ;o)

3 kommentarer:

  1. Grattis med vel overstått til husbonden! Jammen fortjener du en liten oppmerksomhet som er så grei at du baker og leverer!

    Kjenner meg igjen i det med pølser og kakao og informasjon som kommer litt for sent til at det er mulig å planlegge. Men vi har lært. Nå har jeg til enhver tid grillpølser og pølsebrød i fryseren. Kjøper en pakke grillpølser, åpner, og fryser dem ned i poser med 5 i hver. Og så har vi alltid noe kjeks gjemt bort et lurt sted. Der ligger de og venter på turdag - med mindre vi faller for fristelsen og spiser dem opp en helt vanlig tirsdag for eksempel ;-)

    Jeg ble forresten veldig kakesulten nå, gitt! Og jeg som har begynt et nytt og bedre liv...

    Hils dine!

    SvarSlett
  2. Du er supersnill mot din mann, og fortjener en helt egen bukett med roser!!!!;)
    Og sååå mange deilige kaker, synd vi ikke er naboer lenger. Savner dere!!!!
    Klem til deg og gubbelusken din:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar!

    Jammen er du snill med mannen. Du fortjener virkelig en helt egen rose-bukett. Men så er vel kanskje mannen snill med deg også da, får jeg håpe :)
    Velkommen til bloggverden, forresten. Her finner du mange hyggelige mennesker.

    SvarSlett