onsdag 9. mai 2012

Verdens fineste ;o)

Da er bæstemor ferdig med bursdagsgaven til dokka si.....vel...nå har hun ikke bursdag før i oktober,men det var nå bæstemor hadde lyst til å strikke den.
Har strikket duker også....det må være bortimot 20 år siden bæstemor hadde raptus på å strikke duker....men det blir vel som å sykle,har man engang lært det,ja da kan man det....sånn noenlunde i alle fall!
Lille Tuva har slått seg helt til ro her i bæstemorhuset,men du store min så bilsyk som hun er....her får hun trøst og kos og vask etter en biltur....stakkars liten...men hun er den første inn i bilen når vi skal avgårde....
Smile kan hun også,hehehe :-D Ha en fin dag:-) Klæm fra bæstemor :o)

1 kommentar:

  1. Nydelig kjole du har stikka til lille prinsessa. Og eg veit at stikkadukan du lage e bære heilt nydelig vakker. Har eg strikkaduk eg fikk hos deg førr veldig lenge sia, den e det kjæraste eg har <3
    Stakkars lille Tuva da, får håpe at det går over. vi e så heldig at våres lille hund elske å kjøre bil, og blir ikkje bilsyk.
    Klæm fra meg tell deg:)

    SvarSlett