mandag 21. februar 2011

VM genser og heia Norge.

Bæstemor har strikka VM-genser....hele to stykker,jada det er barnegensere....en str 4 år og en str 6 år.Mønsteret var i Familien nr.3-2011.
Sånn er det når man ikke kan sitte i ro uten et håndarbeide.....og når man da har fått beskjed om å ta det med ro....ja da har man GOD(bedre-best) unskyldning for å sitte i godstolen å strikke.
Tovalue og -votter ble det også.....Til lillebror.....
....og selvfølgelig til storesøster.

Så nå må jeg bare få somla meg til å lage pakke å sende avgårde til to småtroll i Kilbotn.....slik at dem er riktig kledd til VM begynner!!!!!!
HEIA NORGE!!!!!!!!
Ha en fin dag:-)
Klæm fra bæstemor :-)

2 kommentarer:

  1. Her går det unna på pinnene - flotte gensere!
    Og så MÅ jeg kommentere ditt forrige innlegg: jeg for min del koser meg glugg ihjel i tomt hus etter at ungene flyttet ut, og kan godt være alene på hytta en helg uten å få panikk av den grunn! Nyyydelig...
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  2. Herlighet så flink du har vært! Jeg gruer meg bestandig til å strikke etter samme oppskriften to ganger, ivrer bestandig etter å starte på noe nytt ! Tusen takk for trivelig kommentar hos meg!
    Klem!

    SvarSlett