lørdag 11. desember 2010

Julegaver er kjempekoselig.

Utrolig hvor morro det er å finne frem julepynten igjen. Disse figurene har en venninde av meg laget. Er kjempeglad i hjemmelagede gaver,og dette er julegaver for flere år.Er hun ikke flink :o)
Er godt i gang med gavene....faktisk er jeg nesten ferdig....
....derfor blir det litt ekstra gaver til noen i år....
....å noen har ønsket seg noe i siste liten....
Denne nissefamilien har gubbelusken sin søster laget.Synes den er SÅ KOSELIG så den er framme hvert eneste år.
Dette paret har jeg også fått i julegave.Er det rart jeg simpelten ELSKER JULEGAVER?????? Både å lage og få ;o)

Nå skal jeg lage pizza sammen med bæstemor sitt lille hjerte.Han er på overnattingsbesøk,bare fordi det er KOSELIG å ha bæstemor for seg selv av og til :o)
Ha ei koselig adventshelg :-)
Klæm fra bæstemor :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar