torsdag 12. august 2010

Ferie,håndarbeide og shopping ;o)

Nå har jeg altså ferie.Ganske merkelig når man har vært sykemeldt hele sommeren,men alikevel FERIE,gubbelusken har jo fri han også.Litt godt å ha litt tid sammen,og nå har vi vært en tur på besøk hos mamman min :-) Litt hekling ble det tid til,og dette er gammeldagse kjolegrytekluter.Fant oppskrifta i siste Familien,å måtte jo bare prøve.
Men nå er det tid for å strikke barnehagesokker til alle barnebarna,og jeg regner med at di trenger mer enn ETT PAR hver. Så nå er det bare å henge i. Driver også på med et babysett til lilleprinsessa som skal komme til verden i høst *gleder meg*
Har kjøpt noen rosenbusker,bare for å se om jeg får dem til å trives i hagen min......
Aldeles nydelige roser,med hardførhetsgrad 7-8,så gartneren mente at det skulle gå bra.Blir spennende å se til neste vår.
Nå har det seg sånn at jeg har dilla på fine mugger,og fløtemugger har jeg samla på i noen år. Så da vi var en tur i Bodø kjøpte jeg denne.....
....å dette.....
.....å dette :-)
Gamle,godt brukte boller,som jeg fikk hos mamman min.Hun hadde funnet dem i et gammelt hus for flere år siden.Passer PERFEKT på godset,og jeg ble KJEMPEGLAD for denne gaven. SNILLE MAMMAN MIN :o)

Dette er tatt på Innhavet,Hamarøy. Vi hadde nydelig vær da vi kjørte nedover,å her er vel klokken sånn cirka 22.00. Vi bor i en fantastisk fin landsdel,ikke sant?
Ha en fin torsdagskveld :o)
Klæm fra bæstemor ;o)

1 kommentar:

  1. Søte grytkluter du har hekla. Og fine mugger du har kjøpt.
    Håper det går bra med prosjektene dine:)
    Klæm fra meg

    SvarSlett