fredag 23. juli 2010

I nattens murmel å mørke.....

Nå begynner jeg nesten å bli deprimert.I dag har det hølja ned igjen,hele dagen!!!! Heldigvis har jeg yndlingsdattra og snusken på overnattingsbesøk,så vi tok oss en liten "trøstehandel" utpå dagen. Fangsten ble lysestaker og stearinlys fra -nille, lakriste fra sunkost og noen totalt unødvendige lip balm fra parfymeriet på Domus. Men eskene var utrolig søte,og det var jo EN leppepomade jeg skulle ha (IKKE TRE) også var det halv pris på dem.Så da har jeg vel forsvart det kjøpet....tror jeg :o)
Fikk kjøpt knottene som jeg manglet til et lite skap,skulle ha gjort det for flere uker siden,men hukommelsen er nedsatt i denne regntiden.Fant dem på Østen på Målselvsenteret,der har Yvonne utrolig mye fint :o)

Så i kveld har jeg tent stearinlys,laget meg en kopp te og heklet mobiletui til yndlingsdattra sin nye mobiltelefon. Ute er det hustrig,MASSE VIND og regn(bombe). Lørdag er det faktisk meldt SOL,og det samme på søndag.Om det slår til gjenstår å se,men vi lever i håpet.
Nå er det midt på natta å jeg må prøve å få bukt med kveldens lakenskrekk,hvis ikke blir morgendagen pyton.
Ha ei fin hælg ;-)
Klæm fra bæstemor :o)

1 kommentar:

  1. Du e ikkje aleina om å være deprimert.... no hell det hardt å bo her nord:(
    Men vi kan jo kose oss, med levanes lys og handarbeid;)
    Kos deg snuppa mi. Og god hælg:)
    Klæm tellbake tell deg

    SvarSlett