tirsdag 29. juni 2010

Tirsdagsirritasjon.


Denne veggen og noen vegger til,har nå fått panel på seg,det sørga gubbelusken for i helga.Bæstemor skal være malemester og sørge for at kvistlakk,grunning og maling i fargen cappusino havner der det skal. Så i dag dro bæstemor blid og fornøyd avgårde for å kjøpe maling. Betjeninga var hyggelig og hjelpsom mot bæstemora,og trodde sikkert at bæstemødre ikke har så god greie på hva de skal ha.
Det første var grunning,MÅ man ha det? Når man bruker kvistlakk først? Ok,så ble det ei bøtta med det da.Så var det kvistlakk.Nei takk,det behøver jeg ikke.Har kjøpt ett par bokser fra før.Ok.Så var det maling.Jepp,jeg skal ha blank maling.
BLANK maling???? Nei det går da ikke ann å bruke!!!
Å hvorfor ikke det?
Nei da synes alle skavankene på veggene kjempegodt.
Jammen jeg har malt i halvblank,å det blei ikke sånn som jeg ville ha det,vil ha det litt blankere.
Panel skal da ikke være blank,husk det er et naturmateriale!!!
Æ ska ha blankare maling!!!!!
Småfliring av ekspertene.....
LITT blankere maling kom på bordet.
Så må du vel ha kvistlakk?
Nei takk,har ett par boksa.
Pensel?
Jepp,til kvistlakken,takk. Og maskeringsteip...
Kanskje rulle også?
Ja takk,ei brei.
Du må jo ha smal rulle til panelen(rister litt oppgitt på hodet)
Det trenger jeg ikke,jeg har(smiler pent tilbake)
Da har du vel alt,hva med KVISTLAKK?????
Æ HAR KVISTLAKK,takk.
Bæstemor betaler en formue,og den HYGGELIGE mannen hjelper henne ut i bilen med alle tingene.
Ha en fin kveld :o)
Klæm fra bæstemor ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar