søndag 30. mai 2010

Symaskinangst,stolputer og engler.

En engel som har bodd på mørkeloftet noen år......har fått litt "makeover" i form av hvit spraylakk kjøpt på Europris. Så nå er den tatt inn i det gode selskap igjen ;o)
















Må innrømme at jeg har et litt anstrengt forhold til symaskiner.Vi blir liksom aldri helt venner på en måte......Alikevel investerte jeg i en ny maskin for et par år siden,bare for å kunne montere strikkeklær på et skikkelig vis.I dag har vi krangla igjen,jeg og vidundermaskinen,antageligvis er det nok meg det er noe feil med,for denna hærsens maskina godtok ikke både stoff,skumgummi og ei bæstemor samtidig. Etter å ha spist opp litt undertråd,slitt overtråden et par ganger og satt seg fast en gang,så var det faktisk bæstemor som vant kampen denne gangen! Og resultatet ble FIRE ferdigmonterte stolputer til "Godset". Med skumgummi som polstring,hvitt trekk og hekla trekk på toppen,gurimæaltså, SUPERBÆSTEMOR!!!!!

2 kommentarer:

  1. Så flink du e;-D
    Superklem fra yndlingsdattera:-)

    SvarSlett
  2. Velkommen i bloggverden min kjære tidligere nabo, som eg e så utrulig gla i:)
    Glede meg tell å følge deg i blogglandia, og alt du kjæm tell å dele med oss.
    Stor klæm fra 'gammelnaboen'din:)

    SvarSlett