fredag 25. juni 2010

Litt sommer i nord :-)

Denne uken har sommergardinene kommet opp,bedre sent enn aldri :-) Å i dag har det faktisk vært 20 varmegrader og OPPHOLDSVÆR!!!!!
Kattene mine storkoser seg i sofakroken når det regner ute.
Begynte så flott å hekle matte til badet på godset.Jaggu var det tungt,men med friskt pågangsmot ble man jo ferdig til slutt. Litt ujevn,men med haugevis av sjarm ;-)

Nå sitter jeg bare å venter på gubbelusken.Han har kjørt for å se på en båt,så no kan det hende at jeg er den lykkelige medeier av en plastbåt.Ikke for at det gjør meg så lykkelig,er egentlig ikke særlig glad i båter og dypt vann,men så lenge gubbelusken er fornøyd får vel jeg være det også.
Minstebane mitt sitter på flyet hjemover,hurra,nå er han ferdig med førstegangstjenesten og er mange erfaringer rikere,ett år eldre og har hele livet framfor seg.
Ha ei fin helg :-)
Klæm fra bæstemor :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar