søndag 20. juni 2010

Bryllup og kosehelg i regnværet.

Denne helga har det regna heile tia.Man kan jo bli i dårlig humør av mindre.....
Så når vi ikke kan gå ut å nyte sommeren,ja da tar vi litt av sommeren inn :-)
Måtte jo se på kronprinsessebryluppet også,og da feiret vi litt med wienerbrød og skoleboller.Feiret også at vi skal bli besteforeldre igjen,HURRA, og denne gangen blir det antageligvis ei lita pia. Så nå må jeg bare komme meg avgårde å få kjøpt rosa garn,så jeg kan strikke noen typiske,sukkersøte jenteplagg :o))))
Fikk god tid til å hekle på stolteppe mitt også,for det bryllupet tok jo en liten evighet,å jeg måtte jo få med meg alt.Lyse fine sukkertøyfarger som man blir i godt humør av.
Stolen er kjøpt på loppemarked for 200 kroner,gubbelusken har demontert og reparert og malt den kvit.Så plutselig var teppet ferdig (skulle vært litt flere bryllup å sett på) og det passer perfekt i mitt lille paradis på "Godset". Men skal saueskinnet være over......

Eller skal jeg bare ha ei pute til pynt,som selvfølgelig blir kasta på golvet hver gang noen skal sitte i stolen????? Kan hende jeg må forklare noen å envær hva PYNT egentlig er.......
Ha en fortsatt fin søndagskveld.
Klæm fra bæstemor(snart til fire)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar