onsdag 3. juli 2013

...om å være lykkelig...

 Fine krus kan gjøre bæstemor litt lykkelig....bare fordi de er pene å se på....
 ...nyoppusset soverom på hytta blir man også litt lykkelig av....spesielt når man har brukt et par år på å bli ferdig...
 ...en liten hundevalp er også lykke,selv om den ikke er min....men jeg får kose,løfte,snuse og leke med den...
 Splitter ny baderomsinnredning....som viser seg å være "krakelert" i allt av maling...ikke noe særlig å bli lykkelig for...
To år gammel paviljong som er i ferd med å "gå opp i liminga"....heller ingenting å bli lykkelig for...
Men det ordner seg,reklamasjon er en fin ting når det fungerer.
Lykke kan være mye rart,men man går ikke rundt å er lykkelig bestandig.Sånn er bare ikke livet.
Bæstemor har ikke blitt noe lykkeligere menneske av å være syk.Jeg er fremdeles like glad i alle mine som før jeg ble syk.Jeg setter fremdeles like mye pris på god mat,turer til godset,barnebarnhelger,uventede blomsterkvaster,å ha en armkrok å krype inntil...jeg setter fremdeles like mye pris på livet... ikke mer eller mindre,men like mye.
Nå har bæstemor vært symptomfri i et helt år....snart er det tid for nye kontroller,sykehus...
Ja,bæstemor gruer seg,like mye som før,kanskje mer....
Da er det deilig å kunne glede seg over fine krus,på en helt vanlig dag i juli!
Ha en koselig kveld :-)
Klæm fra bæstemor :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar