onsdag 9. januar 2013

Godt nytt år.

Tuva og lørvekatta er blitt riktig så gode venner....spesielt når de mobber gamlekatta...
Jule og nyttårshelga ble feiret på Godset...med masse barn og barnebarn,godt vær og masse god mat. Nyttårsaften feiret tusenvis av mennesker gubbelusken og min sin 30-års bryllupsdag,med fyrverkeri og festing til den lyse morgen....mens vi gikk å la oss ganske så på begynnelsen av 2013....
....da er den påbegynte Mariusen ferdig til levering...å en ny bestillingsmarius snart på pinnene...må bare strikke litt småtteri først...er så kjedelig å strikke ensfarget glattstrikk...så jeg må liksom mote meg opp litt... Ønsker dere alle et riktig godt nytt år! Stor klæm fra Bæstemor :-)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 30 år sammen<3
    Steike ta kor flink du e som strikke på bestilling.
    Ønske deg og dine et Riktig Godt Nyttår.
    Bamseklæm fra meg<3

    SvarSlett
  2. Godt nytt år tilbake til deg! Åja vi feira dokk litt lengre enn dokk gjorde sjøl på nyttårsaften, uten at vi e nån festarløver av den grunn hihi, gratulerer med jubileet! Kos deg i 2013, det ska eg :)

    SvarSlett