tirsdag 10. januar 2012

Leggvarmere med påstrikka sokker.

Til jul var bæstemor så heldig å få et helt kilo med Mor Aase raggegarn....nå synes bæstemor at det er fryktelig kjedelig å strikke sånne gammeldagse "læsta"...men det er utrolig hvor oppfinnsom man kan være innimellom.

Så da ble det et par leggvarmere med flettemønster,også strikket bæstemor likegodt fot på dem.Smart,da ble det gode lange strømper.Nå er et par til på pinnene,i påvente av garn og oppskrift på barnetunika i mariusmønster....noe skal man ha å glede seg til!
Ha en finfin dag :o)
Klæm fra bæstemor :o)

1 kommentar:

  1. Du verden så kreativ og flittig du er ! Eg rulla med nedover og såg det eine flotte strikkaplagget etter det andre, kjempefine. Likte spesielt godt ullbuksene i restegarn. Det skal eg jammen meg lage til Bestemorgullet mitt som kjem i mars ! Å som eg gleder meg ! Vi er heldige !

    Herlig liten Askeladd og deilige bakerhender :)
    Heldiggrisen, du :)

    SvarSlett