tirsdag 3. mai 2011

Enda går sola ned.....

Ja enda går sola ned til kvelds....dette bildet er tatt kl 20.50 i kveld....MEN NÅ ER DET IKKE LENGE TIL DEN ER OPPE DØGNET RUNDT!!!! Egentlig er det helt fantastisk å tenke på.... bekmørkt om vinteren og sol hele døgnet om sommeren....
Bæstemor blir visst litt rastløs på denne tiden....Har begynt å hekle et sjal.....
.....begynt på et par ROSA blondesokker....ja her har bæstemor faktisk strikka EN HEL SOKK.... å begynt på den andre....ikke værst....

...også har bæstemor begynt på et par sokker til....bare hælen og neste sokk igjen....
Tja....kanskje man skulle begynne på noe nytt....??????
Ha en strålende aften godtfolk :o)
Klæm fra bæstemor :o)

2 kommentarer:

  1. Det der må jeg bare holde meg langt unna: å begynne på flere ting samtidig - da blir intet ferdig...
    For et flott garn du bruker til det sjalet, det blir skikkelig fint!
    Og ja, vi har det fint i nord :)

    SvarSlett
  2. Bæstemor er skikkelig kreativ !! Flotte ting alle sammen. Har sjølv mista oversikta på alle prosjekta mine, for slik er eg ! Eg er sikker på at heile slekta og familien min trur eg har eit heilt loft fult av sokker, tepper, dukar, sjal liggande. Men det har eg ikkje, enten rekker eg det opp og garnet går til gjenbruk eller så klarer eg faktisk å gjere det ferdig. Det spørs kva eg lager og om det er kjekt og inspirerande. Det er ikkje alltid ideen blir til noke i det heile tatt.

    Men kjekt er det lell !

    klem til deg som venter på sol heile døgnet !

    SvarSlett