torsdag 3. februar 2011

Å vi strikker å vi strikker å vi strikker.....

Leggvarmere er kjekt når det er kaldt ute.....fotomodellen min måtte stille opp igjen,å jaggu er det bra å ha en fotomodell som bor i huset....enn så lenge....må bare forte meg å "bruke" henne så lenge hun er tilgjengelig ;o)
Pulsvarmere i samme mønster....tatt fra Familien nr 2 i år. Har brukt Østlandsgarn og pinner nr 6.
Man blir fort ferdig når man strikker på så tykke pinner....å bæstemor synes resultatet ble bra :o)

Lue var det IKKE mønster på....men bæstemor "BRUKTE HAUE" å mekka ihop ei alikevel....
Nå skal denne bæstemora hive seg rundt å danse litt med støvsugeren....før hun lager RIBBE MED TILBEHØR...ekstra godt med "søndagsmiddag" på en helt vanlig torsdag....
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre,men den får deg ingen steder.
Det var dagens visdomsord....Ha en fin torsdag :o)
Klæm fra bæstemor :-)

1 kommentar:

  1. Hei igjen !

    Kjempekjekt at du vil vere med på Giborten min. Eg er heilt rørt over kor mange som vil vere med. Og no held eg på å titte innom alle. Det tek litt tid, men det er gøy !

    Du verden kor mykje fint du har strikka !!! Mønsteret på lua, leggvarmerane og pulsvantane var veldig fint og det var så fint med kvit farge.

    Sjalet likeså, kjempefint. Har nett strikka ei sjal eg også. Vart ganske fornøgd.

    No held eg på å "finne opp " ei oppskrift på tovatøfler. Det er mykje att og fram og eg er ingen våttovingsekspert. Så det vert mykje prøving og feiling. Men det er nå strikking det også. Eg las forresten at klorbleika kvit ikkje er god til toving. Kanskje det var garnet som gjorde at tøflene ikkje vart som dei skulle :) Eg har mange tøfler liggande som ikkje er brukandes, Tenkte eg skulle klippe dei opp i firkantar og lage teppe av dei.

    Klem frå Petrine som skal lage seg ein kopp kaffe.

    SvarSlett