mandag 1. november 2010

Skoleboller og alene hjemme :-)

I går var jeg skikkelig husmor og bakte skoleboller. Ny oppskrift ble prøvd ut,og det var kjempeenkelt å få dem til.Gode var dem også.....
....så det var ikke mange igjen etter en stund :-)

Ble plutselig alene i huset,etter noen uker som småbarnsmor og bæstemor,og litt anna overnattingsbesøk.
Ganske forvirret her jeg sitter,leker over alt,skitne gulv,blomster som trygler etter vann,et vaskerom som skriker etter oppryddning,sengeklær som må skiftes.....
Men alikevel bare sitter jeg her å skuer ut over hærligheta....
Pusterom,er kanskje det rette ordet :-)
Nå får jeg kanskje tid til å strikke ferdig ullbuksa til lille engelen.....
Men først skal jeg jaggu ta meg en tur på Kid å kjøpe meg nye RØDE gardiner,og et par puter...hvis de har...
Så blir det så mye artigere å renske opp hus og hjem etterpå....kanskje en liten blomst også?????
Kjenner overskuddet begynner å sige inn igjen,skal ikke mer til enn en times pause og en god ide :-)
Ha en fin mandagskveld:-)
Klæm fra bæstemor ;-)

1 kommentar:

  1. Håper det ble røde gardiner på deg?:)
    og så bra at du kjenner at overskuddet begynner å sige tilbake. Her hos meg er det tomt, kjenner at kropper sier stopp snart. Det er hardt å jobbe for to siden april:(
    Kos deg kjære du, vi snakkes plutselig, klæm.

    SvarSlett