søndag 17. oktober 2010

En måte å bruke opp restegarn.

Denne helga har vi vært på godset vårt å ordna til vinteren.
Båten er satt i naustet,hagemøbler og pynt er puttet i fjøset,strømmen er lest av,og vannet er stengt av....frostvæske i do og avløp...hmmmm...har sikkert glemt et eller annet!!!!!
Koselige kvelder med stearinlys,god mat og strikking...kan jo ikke sitte uten et håndarbeide.
Restegarn er flott å bruke til barnelæsta.Blir så fargerike og er like varm om fargene passer sammen eller ikke :-)

Nå går vi bare å venter på å bli besteforeldre igjen. LIKE SPENNENDE DENNE GANGEN,selv om vi har tre stykker fra før.
Det skal visstnok bli ei lita pia denne gangen....å vi som liksom er guttebesteforeldre....ei lita pia....ÅÅÅÅÅÅ SOM JEG GLEDER MEG :-)
Gleder meg til å få se,holde,snuse,KOOOSE....min aller første sønnedatter...har sommerfugler i magen :-)
Klæm fra ei spent bæstemor :-)

2 kommentarer:

  1. Kjekke, flotte og varme restesokka. Huske jeg brukte å få så fine restesokker av min bestemor. Var det morsomste som var å få restesokker, i mange flotte farger og mønstre.
    Åååå nå er det vel like før du blir bestemor igjen. Du må fortelle når den lille er født:)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Så spennende da, med den lille pia som snart kommer! Tvi tvi!

    SvarSlett