fredag 2. juli 2010

Fredagslykke :-)

Det har vært fryktelig kaldt og surt og vått hele juni.Så da jeg til og med frøs på beina da jeg skulle legge meg en kveld,da blei det hekla nattøfler :-)
Garnet fikk jeg i bursdagsgave hos yndlingsdattra, og det er mykt og deilig,og ikke minst TYKKT!!!! Deilig å ha på seg når man holder på å fryse føttene av seg i JUNI.
Bæstemor har nå hatt noen dager HELT ALENE på godset. Har moillkosa mæ ;-) Men har også malt panelen i stua og dør og vinduslistene.Gardinoppheng (ja bestemødre KAN faktisk bruke hammer og skrujern!!!!) og gardiner er på plass. Har hengt opp ett bilde og litt pynt.......men aner ikke hva som havner på de andre veggene ENDA!!!
Har laga en skikkelig "bæstemorkosekrok" :-)

Og den er tatt i bruk i dag.Duken har jeg arva etter mi bæstemor,og skapet sto nedstøva i et skur.Det har blitt vaska og skrubba og har fått et par strøk kvitmaling.
Nå er det helg,og i ettermiddag kommer gubbelusken,mammas gutt,svigerdattra, bæstemor sett lille hjærte og bæstemor sin lille engel.
Gleder meg kjæmpemasse. Deilig å være alene innimellom,men koselig med familie og venner også.Håper på godt vær så gubbelusken får prøvd nybåten og vi kan grille og kose oss UTE til en forandring.
Ha ei toppers hælg :o)
Klæm fra bæstemor :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar