søndag 16. mai 2010

Ny i bloggverden.

Så skal man prøve seg i bloggverden.
Helt nytt for en analfabet innen data,her må alt inn med den minste måleskjeia som finnes,
men bæstemor har bestemt seg for at dettan SKAL ho greie!!!
Så her går man på med krom hals og skriver jukselapper så det hyler etter.
Yndlingsdattra er opplæringsansvarlig,stakkars menneske,men litt må man vel kunne forlange
etter å ha oppfostra avkommet i noenåtyve år.
Planen er at bloggen skal handle om hverdagsgleder,håndarbeid,oppussing litt interiør og ellers
det som opptar en bestemor i sin beste alder.
For meg er familien det viktigste og kjæreste jeg har,men man er nødt til å være litt egoistisk innimellom for å kunne gi av seg selv i hverdagen.
Har kjøpt et gammelt,nedlagt gårdsbruk som vi bruker som fritidsbolig,populært kalt "Godset".
Her pusser vi opp og ordner og det er blitt bæstemor og gubbelusken sin store hobby.
Blir nok mange bilder derfra kan jeg tenke meg,når man bare lærer seg hvordan det også skal gjøres.
For bilder blir det tatt mange av.....etter at jeg lærte meg hvordan man bruker et speilreflekskamera på den letteste måten.
Så dette er bare begynnelsen på min vei inn i bloggverden,håper noen finner glede og inspirasjon ved å følge meg i min Bæstemorlykke:-)
Ha en fin kveld.
Bæstemor:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar